Adrega PI
er et teknologiledende verktøy for prosjektskjema og kontroll, utviklet for prosjekt- og porteføljestyring (PPM). Det tilbyr en brukervennlig tilnærming til avanserte funksjoner for prosjektstyring. Adrega PI hjelper deg å håndtere prosjekter av alle størrelser og kompleksiteter ved å tilby nøyaktig, relevant og oppdatert informasjon som grunnlag for beslutninger. Systemet støtter modeller for tid, kostnad, varighet og nedbrenning for prosjektoppfølging. Adrega PI løser utfordringer knyttet til ressursstyring på tvers av en prosjektportefølje. Alle rapporterings- og presentasjonsverktøy støtter vanlige nettlesere på Windows, Apple, Android og Linux.
Vårt kraftige Adrega PI Primavera rapporteringsverktøy bygger bro mellom Adrega PI og Oracle Primavera®, og gir selskaper en fullt integrert løsning for prosjektplanlegging, skjema og rapportering. Dette sikrer at data som deles mellom systemene beholder sin integritet. Adrega PI Primavera rapporteringsverktøy er et rimelig system som gir betydelige rapporteringsmuligheter til en Primavera-løsning; og gjør det på en elegant måte. Alle rapporter kan vises i det innebygde dashbordet, som PDF-rapporter eller Excel-filer.
Mange organisasjoner kan spare tid, penger og frustrasjon ved å bruke Adrega PI og dra nytte av funksjoner som rett og slett ikke finnes i andre systemer for prosjektstyring.
La Adrega hjelpe deg med å forbedre din virksomhet og gjennomføre prosjekter i tide og innen budsjett.
Vellykkede prosjekter krever kontinuerlig overvåking
Den største utfordringen for mange bedrifter er å omsette strategier til handling, og å overvåke, måle, analysere og forbedre prosesser og prosjekter underveis.
Mange selskaper utvikler enten ikke forretningsgrunnlag for noen av prosjektene sine, eller gjør det bare for utvalgte nøkkelprosjekter og mangler relevante måleparametere bortsett fra innen finans. De klarer ikke å justere og tilpasse budsjettene sine til forretningsbehov mer enn én eller to ganger i året.
Prosjektstyring er ett av de minst systematiserte områdene i forretningsdriften. Prosjektgrupper følger ikke standardiserte prosessene eller har ikke riktig personell på prosjektet. Prosjektledere vurderer ikke risikoene som kan skade prosjektet eller hvordan de skal håndtere dem.
Selskaper som implementerer verktøy for porteføljestyring ser økt produktivitet og bedre resultater.
Adrega Project Intelligence (PI)

Adrega
PI gjør det enkelt å gjennomføre prosjekter i tide, innen budsjett og med riktig kvalitet. Det gir verdi ved å tilby en proaktiv tilnærming til prosjektstyring, som hjelper deg med å oppdage feil og avvik tidlig nok til å iverksette korrigerende tiltak i tide.
Målet med Adrega PI er å tilby en plattform for prosjektkontroll som støtter både kontrollaspektet og kommunikasjonen. Å formidle presis, nøyaktig og oppdatert informasjon til eksterne og interne prosjektmedlemmer via et omfattende dashbord er nøkkelen til prosjektets suksess.
Prosjektstyring er ett av de minst systematiserte områdene i forretningsdriften. Prosjektgrupper følger ikke standardiserte prosessene eller har ikke riktig personell på prosjektet. Prosjektledere vurderer ikke risikoene som kan skade prosjektet eller hvordan de skal håndtere dem.
Adrega PI benyttes i dag av store multinasjonale industrikonsern samt mindre teknologibedrifter.
Brukervennlig med avansert funksjonalitet
Mye av funksjonaliteten i produktet ligner på det du finner i Microsoft-applikasjoner, som kopier/lim inn og fyll opp/fyll ned. Denne bruken av Windows-funksjonalitet gjør læringskurven enklere for nye brukere.
Adrega PI er profesjonell planleggingsprogramvare basert på opptjent verdi. Det brukes til å overvåke både fremdrift og kostnader, og gir effektiv og enkel rapportering på prosjekter. Det støtter også data fra andre planleggingssystemer. Du kan vise og dele hele prosjektporteføljen din i én Microsoft SQL-database.
Prosjektstyring er ett av de minst systematiserte områdene i forretningsdriften. Prosjektgrupper følger ikke standardiserte prosessene eller har ikke riktig personell på prosjektet. Prosjektledere vurderer ikke risikoene som kan skade prosjektet eller hvordan de skal håndtere dem.
Adrega tilbyr to lisensalternativer, avhengig av hva som passer din bedrift best: kjøp av lisenser eller SaaS. Begge alternativene gir tilgang til Adrega PIs kraftige og brukervennlige verktøy, samt rett til nye versjoner, oppgraderinger og teknisk støtte.
Adrega PI er nettbasert og støtter alle vanlige nettlesere på Windows, Apple, Android og Linux. Det er et multi-brukersystem bygget på en Microsoft SQL-database, og det er fleksibelt og lett å tilpasse etter dine behov.
Vårt primære krav er at programmet skal være enkelt å bruke for alle typer brukere, samtidig som det støtter avanserte funksjoner for erfarne brukere som jobber med komplekse prosjekter.
En forhåndsdefinert arbeidsprosess i planleggingsmodulen gjør det enkelt og forståelig å bruke. Dette leder uerfarne brukere gjennom prosessen med å definere prosjektene sine; mens den erfarne brukeren kan gjøre alt de trenger på ett sted.
Brukere kan definere egne visninger, lage grupper og filtre, og sette hvilken visning som skal vises som standard i hver del av planleggingsmodulen. Slike visninger, grupper og filtre kan deles med andre. Det samme gjelder for utskriftsrapporter og rapporter som kan vises i brukerens dashbord.